اجرا یکی از کمپین تبلیغاتی در فضای باز مقرون به صرفه ترین در ایران است. تبلیغات در فضای باز یک راه عالی برای افرادی که به ترکیب خلاقیت می تواند رسانه تبلیغاتی جدید ایجاد شده است.
تبلیغات تبلیغات در فضای باز در فضای باز انجام می شود و یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات است. یکی از مزایای استفاده از تبلیغات در فضای باز تبلیغات که تماشاگر را به آن را ببینید برای دیدن زیبایی از محیط زیست، نوع تبلیغات در مخاطب قرار داده است. این نوع از تبلیغات یکی از مناسب ترین شکل از تبلیغات و نام تجاری برای معرفی محصولات جدید و محصولات با برنامه های کاربردی در زمینه خدمات عمومی است. تبلیغات در فضای باز، تبلیغات دیجیتال در فضای باز و تبلیغات به دو دسته کلی: محیط غیر دیجیتال مشترک است.

مزایای تبلیغات در فضای باز


تبلیغات در فضای باز می تواند در بزرگراه، نزدیک به مغازه ها و هر کجا که توسط قانون مجاز، و مردم در نتیجه بیشتر نصب خواهد شد.
تبلیغات در فضای باز قابل دسترس بیشتر را به مخاطبان زیرا آنها خاموش و یا ناپدید می شوند اما در اغلب موارد تحت تاثیر قرار.
تبلیغات در فضای باز به دلیل تاثیر آنها (یک پیام ساده)، می تواند آگاهی زیادی در میان مخاطبان است.

تکنیک های تبلیغات در فضای باز
، آگهی:
که به عنوان مثال شامل تابلوهای تبلیغاتی، علائم بالا فروشگاه و یا بر روی دیوار، به پل هوایی و ...
2. ارتقاء داخلی:
هدف از تبلیغات در مکان های سرپوشیده مانند مترو، ترمینال و فرودگاه مورد استفاده قرار ...